Re: Primax Color Hand Scanner - prosba o opinie

Autor: xerxes_at_polbox.com
Data: Wed 22 Oct 1997 - 16:25:16 MET DST

Nie warto! Bawilem sie ta zabawka przez miesiac. Szkoda fatygi.
Zrobienie zaledwie przyzwoitego skanu to czasem godzina zabawy (kolory
i tak ledwo akceptowalne). Slaba listwa CCD, kiepski kontrast.
Naprawde za 600-700 zl mozna kupic skaner plaski 300x600 DPI dajacy w
miare przyzwoite efekty. Jak mawiala moja babka: z taniego miesa
zawsze wychodzi cienka zupka. Czasami liczymy na cuda, ale cudow nie
ma. Ahoj
Jaromir