Re: Jaki laser - Panasonic, HP, Lexmark czy minolta?

Autor: Adam Lesień (ditalesi_at_pbg.pl)
Data: Wed 22 Oct 1997 - 14:35:29 MET DST

> - Panasonic KXP6500
> Licze szczegolnie na uwagi od uzytkownikow tych drukarek.

Otoz to! Wlasnie od kilkunastu dni jestem posiadaczem KXP6500.
Moja ocena ogolna: 4+
Drukarka jest szybka (6ppm)
Rozdzielczosc niby 1200 dpi (ciezko zauwazyc roznice miedzy 600 a 1200)
Ma byc stosunkowo tania w eksploatacji:
- toner ok. 70zl (2000stron) dosypuje sie do process unitu
- process unit (beben) ok. 500zl (15000stron)
Podajnik kartek dziala raczej bez problemu (wciskalem nawet
papier ok.180g/m2)
Papier wlazi z boku wychodzi gora :) czyli tor L
Gorny odbiornik ma za niska podporke i kartki czasem wypadaja.
Najbardziej wkurzajaca rzecza jest oprogramowanie!
Strownik tworzy dwa porty KXPPCL i KXPGDI odpowiednio
dla PCL i GDI (w 6300 nie bedzie PCL)
Na te porty podlaczany jest sterownik drukarki.
Interfejs sterownika robiony jest pod win311.
Aby ustawic opcje np. drukowanie grafiki trzeba przkopac
sie przez 3 okienka :-| Takie to malo poreczne.
Z DOSu drukuje bez problemow...
Mam zamiar jeszcze zrobic kilka testow kompatybilnosci z PCL,
jak ktos chce, albo ma pytania to pisac na email.

--
  /||\| |_|_'97 mailto:ditalesi_at_pbg.pl