Re: Prawa autorskie

Autor: Slawomir Marczynski (slawek_at_arcadia.tuniv.szczecin.pl)
Data: Wed 22 Oct 1997 - 10:17:22 MET DST

: czy ktos z panstwa wie, jaka jest procedura
: zastrzegania praw autorskich, do wlasnego

Nie trzeba "zastrzegac" (w Polsce), program jest chroniony przez
prawo z samego faktu istnienia. Problemem moze byc identyfikacja
(tzn. np. udowodnienie, ze program nie byl dystrybuowany jako PD).

  Na swiecie moze byc roznie (brak zastrzezenia oznacza przyzwolenie),
w U.S.A. i tak pewnie udowodnia, ze Twoj program nalezy do Microsoftu,
a co do B.S.A. to dziwnie przypomina mi... Z.A.I.K.S. (stowazyszenia
oba sa bardzo szacowne, ale niestety w zadnym razie nie chcialbym aby
mnie reprezentowaly, zwlaszcza bez mojej uprzedniej zgody).

YS

--
Slawomir Marczynski (Mr)