Re: Zig Zag kontra TPSA

Autor: Ireneusz Brejer (iron_at_friko.onet.pl)
Data: Wed 22 Oct 1997 - 13:18:41 MET DST

Leon wrote:

> Przem Kowalczyk napisał(a) w artykule <344CFDC2.D4EF4FD1_at_polbox.com>...
>
> :Mam pytanko w związku z tematem: czy jest w Polsce jakieś województwo, w
> :którym nie ma _żadnego_ providera poza TPSA? Bo jeśli nie to chyba
> zawsze
> :można wybrać komercyjne. Połączenie w obrębie województwa =
> połączenie
> :lokalne. (a może tak jest tylko w woj. gdańskim)
> :
> :pozdrówka
> :
> : Przem
> :
> [...]

podaje przyklad: siedlce. tutaj w/g czasopisma "internet" providerem
jest uczelnia WSRP. bardzo pieknie tylko ze:
1. lacze 14400
2. polaczenie tylko slip
3. konto na linuxie 1.2 bodajze <- ale zabezpieczony ;)
4. konto tylko (sic) do poczty, nawet ircII nie ma

i do ma byc provider ????? (bez komentarza) gdyby nie tpsa siedlce
bylyby pustynia. oczwyscie nie chce tu chwalic tpsa ale podaje
jak to wyglada w siedleckiem.

irek