Re: Co mozna zrobic z programem mICROSOFTU ( dowolnym )

Autor: Adam Borowski (ab171958_at_students.mimuw.edu.pl)
Data: Wed 22 Oct 1997 - 12:06:36 MET DST

Wiem, dzisiaj jestem niewyspany bo kumpel z pokoju (w akademiku)
instalowal ostatniej nocy M$ Office 97. Robil to nie raz, a jego
wypowiedzi nie bede cytowal (cenzura)

> [...]
> 6) spytac kumpla o co chodzi w instrukcji
> 7) spytac sprzedawce o co chodzi w instrukcji
> 8) zadzwonic do mICROSOFT Polska i spytac o co chodzi w instrukcji
> 9) napisac list elektroniczny do mICROSOFT ( w stanach ) z pytaniem o co
> chodzi w instrukcji
> 10) instalowac program "na chuja" ( czytaj CZUJA)
> 11) zrestartowac system ( ... nacisnij OK aby zrestartowac system ,
> nacisnij NIE aby zrobic to pozniej - ikona NIE jest NIEaktywna )
> 12) przeinstalowac system z powodu bledu kernel
> #1398UI690-459832551-AA495168 blizej opisanego w instrukcji ...
Nie, to NIE jest opisane w instrukcji (u niego bylo nie znaleziono klasy i
jeszcze dluzsza liczba)

> QRW........!!!!!!
O! To wlasnie mowil, miedzy innymi
> ( sprawdzone dla wiekszosci legalnego oprogramowania - piraty chodza bez
> zarzutu )

Where do YOU want to die today? *
                              **
 e-mail: kilobyte_at_iname.com