Konkretny problem z Wordem7.0

Autor: Hieronim Ratajczak (rataj_at_phys.uni.torun.pl)
Data: Wed 22 Oct 1997 - 11:46:13 MET DST

Witam,
Mam wlasciwie dwa problemy z MS WORDEM 7.0
1. Jak ustawic rysunek, tabelke, ogolnie ramke na cala strone, ale tak, aby
tekst oplywal ja swobodnie, tzn, jakby jej tam nie bylo, tylko tekst
przechodzil ze strony na strone a ramka z rysunkiem zupelnie sobie a muzo.
Oczywiscie mozna pisac osobno tekst, a ramki (rysunki) robic w osobnym
dokumencie, ale jak sa potrzebne numery stron, indeksy i spisy to odpada.
2. Jak zablokowac przenoszenie przypisow na nastepna strone, zaby przypis na
stronie zawsze pojawial sie u dolu tej samej strony, nigdy nastepnej (bo tak
czasami robi, nie mam pojecia czemu). Znam jedno silowe rozwiazanie - w
przypisie, ktory juz jest przeniesiony dodac jeden akapit (chociazby
wstawiajac ENTER), ale to nie jest jak wiadomo normalne rozwiazanie.

Z gory dziekuje za odpowiedzi, moga byc na moj prywatny adres, co by listy
nie zasmiecac.
Pozdrawiam,
Piotr
rataj_at_phys.uni.torun.pl