Re: Szukam Crack'a do RARa i ZIPa

Autor: Slawek Wegorzewski (slawekw_at_wonet.com.pl)
Data: Wed 22 Oct 1997 - 18:22:58 MET DST

Mirosław 'Jubal' Baran wrote:

> A zip przecie jest darmowy, podobnie jak unzip. No, chyba ze idzie Ci o
> pkzipa, to juz inna broszka. Unrar tez jest darmowy.
>
> pozdrowka,
> Mirek B.

Czlowiek nie pyta sie o programy do rozpakowania rar'a i zip'a, ale o
programy do lamania w nich hasel.
Dla nie wtajemniczonych:
- pakujac pliki w/w programami mamy mozliwosc zabezpieczyc archiwum
haslem. Bedzie ono wymagane przy rozpakowywaniu.

Wiele firm w ten sposob rozprowadza upgrade'y swoich programow - upgrade
mozna sciagnac w postaci .zip z www, ale zeby je rozpakowac nalezy podac
haslo (czyli sie zarejestrowac i zaplacic).

--
--====###### LoRD De VenGoSH ######====--