Re: Modem ZYXEL 1496 E - problem z voice

Autor: Krzysiek Mazur (kenel_at_panda.bg.univ.gda.pl)
Data: Tue 21 Oct 1997 - 10:40:07 MET DST

On Mon, 20 Oct 1997 14:03:06 +0200, "Krzysztof S."
<krzysio1_at_friko2.onet.pl> wrote:

>Posiadam modem ZYXEL 1496 E i mam problem z uzyskaniem funkcji voice.
>Probowalem uzywac programu BitWare - z mizernym skutkiem.
>Podobno istnieje jakis program do skonfigurowania funkcji glosowej w tym
>modemie (gdzie go zdobyc ?).
>Bardzo prosze o pomoc i informacje.
>Z gory dziekuje.
>
>krzysio1_at_friko2.onet.pl

Hej,
A może to nie problem z konfiguracją modemu ale z kiepską linią
telefoniczną? Bitware a także wiele innych programów tego typu
rozpoznaje fakt, że ktoś przestał się nagrywać na voice'a poprzez
wykrywanie ciszy i tym podobne. Jeśli masz kiepską linię, tak jak ja
to kupa. U mnie jak ktoś odłoży słuchawkę po drugiej stronie, modem
nie wychwyci sygnału zajęty bo u mnie zajęty idzie z "przebitką" - nie
ma tam ciszy, tylko jakby dwa nałożone na siebie sygnały.
Jeśli tak jest u ciebie, spróbuj programu WinFax, który ma
automatyczną sekretarkę dużo ładniejszą niż Bitware i którą w
przeciwieństwie do Bitware'a możesz ustawić na np. 1-2 minuty, nagra
wiadomość, nagra sygnał zajęty i się rozłączy. Bitware nagrywa ale nie
rozłącza. Nie jest to wina modemu, bo sprawdzałem z _wszystkimi_
ustawieniami na kilku różnych liniach podpiętych do różnych central, i
działa. Ale nie u mnie :-)

Pozdrawiam,
Krzysiek

--