Re: To nie zart :-) a p. Slawek Duchnowski

Autor: Marek Oberaman (s0490_at_goblin.pjwstk.waw.pl)
Data: Tue 21 Oct 1997 - 07:57:50 MET DST

----------
> Od: milosz danielewski <mdaniel_at_friko.onet.pl>
> Do: Multiple recipients of list <pecet_at_man.lodz.pl>
> Temat: Re: To nie zart :-)
> Data: 20 paŸdziernika 1997 23:30
>
> On Sun, 19 Oct 1997 15:01:36 -0400, "Slawek" <sd000001_at_free.polbox.pl>
> wrote:
[ciaaach]

> Cha, cha, cha ! Ja na polskiej uczelni mialem wczesniej internet niz
> ty komputer widziales :)))) Nie blamuj sie i ludzi nie rozsmieszaj.
> INTERNET - 20 LAT :)))))) Umieram ze smiechu, litosci.... roftl,roftl
>
> milosz danielewski

Mysle, ze nie ma sensu znow zaczynac polemik z panem
Slawkiem Duchnowskim na temat wyzszosci Microsyfa
nad Panem Bogiem czy tez wyzszosci rozwoju technicznego
w Hameryce nad rozwojem technicznym w Polsce.
Czy koncu nad podziwianiem jego wazeliniarstwa i lizodupstwa
jakim sie wykazuje w stosunku do swoich hamerykanskich
dobroczyncow. Jakies >pol roku temu napisano tu tony
listow na ten temat i w koncowej fazie pan Duchnowski
zostal spuszczony w toalecie. Teraz jak widac zdazyl
sie wysuszyc (to oczywiscie dlatego, ze w NYC maja
najlepsze suszarki wyprodukowane przez M$)
Na marginesie pan Slawek jak sam sie wowczas
przyznal posiada pokazny pakiet akcji firmy
pana Billa Szklarza i w zwiazku z czym musi
dbac o dobre imie jego firmy i sztandarowego
wyrobu W95 czy MSIE. W koncu to od ich sprzedarzy
zalezy ile pan Slawek zarobi na akcjach.
A z wysmiewania Polakow i ich umiejetnosci pan
Slawek jest slynny w calym I-necie chyba:-))
Swoja droga ciekawy jestem co poza wlaczeniem
M$ Worda pan Slawek potrafi jeszcze zrobic na kompie
i czy wie ze w tej blaszanej obudowie poza wysowana
podstawka do kawy jest cos takiego jak procesor czy
plyta glowna, i jak to pokonfigurowac itd. Bo skoro
twierdzi ze komputer zlozony przez jakas hamerykanska firme
jest lepszy od kompa zlozonego przez znajacego sie na
rzeczy polskiego studenta (oczywiscie z tych samych czesci)
to niestety swiadczy to o tym ze wypowiada sie w srawach
o ktorych nie ma bladego pojecia.