Re: mikrofon i karta dzwiekowa

Autor: Andrzej Ława (lawa_at_friko.onet.pl)
Data: Tue 21 Oct 1997 - 01:26:58 MET DST

On Sun, 19 Oct 1997 10:50:41 GMT, lawa_at_priv.onet.pl (Andrzej
Ława) wrote:

>:( Jak by było, to bym załączył. Niestety, mimo że instrukcja
>wspomina o AGC u mnie tego nie ma (w DOSowym programie też nie ma
>tej opcji, mimo że w manualu jest). Coś w instukcji chyba
>marudzili, że nie zawsze AGC jest :(

Wk*.* się, wyłaczyłem tę Vibrę16CL na płycie i wetknąłem stare
SPpro+WSS. I oczywiście włączyłem dodatkową (w mikserze) dopałkę
do mikrofonu (tam było !!!). Przy okazji zauważyłem, że ten stary
klon ma (w porównaniu z tym czymś na płycie) naprawdę niezły
wzmacniacz.

---
* e-mail: lawa_at_priv.onet.pl
* motto : Cztery kółka ? To dobre dla dzieci !