Re: Matrox Mystique

Autor: Ireneusz Brejer (iron_at_friko.onet.pl)
Data: Mon 20 Oct 1997 - 09:57:48 MET DST

Tomasz Masiuk wrote:

> HI
>
> Co sie dzieje z tymi kartami nigdzie nie mozna dostac, spalila sie fabryka
> czy co?
>
> ToM

niemozliwe ! ja kupilem kilka tyg. temu na gieldzie w warszawie.
widzialem zreszta je na na ostatniej gieldzie.

przy okazji mam pytania do innych uzytkownikow tej karty.

1. czy wersja 220 rozni sie czyms wiecej niz czest. ramdac'a od ver 170
(starej)?
2. mam ver 2mb. czy moge rozszerzyc do 8 mb ? czy tez tylko do 4 mb ?
3. do czego sluza zlacza na karcie ? mam ver oem bez opisu ;(
4. czy nadal nie ma sprzetowej mgly i filtrowania textur ? a moze juz
dodano?
5. aha jeszcze jedno: czy red hat 4.2 ma drivery mystique do X ?
(tak wiem to raczej nie ta grupa ale moze ktos wie ...???)

irek