Re: To nie zart :-)

Autor: Piotr Borkowski (orgpb_at_polbox.com)
Data: Mon 20 Oct 1997 - 19:44:18 MET DST

To naprawdę nie jest żart. U mnie w firmie pewna 'bardzo ważna pani' na
'bardzo ważnym stanowisku' w wieku do którego normalni ludzie nie dożywają
posadzona po raz pierwszy do komputera zareagowała na myszkę w dokładnie
ten sam sposób (tzn. podniosła do góry)! Nie chciało jej działać, no to
przyłożyła myszkę do monitora!!!!!!!! Ja stałem obok i o mało nie pękłem.
Nie mogłem się śmiać no bo rozumiecie od tej pani wiele zależy (np. moja
pensja :-)).

--
Piotr
e-mail: piotrb_at_kki.net.pl