Re: 4MB wavetable za 180pln

Autor: Andrzej Popowski (popej_at_friko.onet.pl)
Data: Mon 20 Oct 1997 - 15:16:46 MET DST

--
Pozdrowienia
Andrzej Popowski
Tomasz Jarnot <jurand_at_zeus.polsl.gliwice.pl> napisał(a) w artykule
<Pine.HPP.3.95.971019210840.16109A-100000_at_zeus.polsl.gliwice.pl>...

> To samo robi driver Yamahy - w dodatku na dowolnej karcie. Masz muzyke
> MIDI z probkami tworzonymi przez MMX-a i gra to mniej wiecej jak
Gravisik.
To nie to samo. Ensoniq robi wiekszosc pracy, CPU jedynie dodaje efekty
typu poglos, co jest tylko ulamkiem calej pracy koniecznej do wytworzenia
dzwieku. Oczywiscie oba chip Ensoniqa i CPU korzystaja z tej samej pamieci
i troche sobie przeszkadzaja. Roznice miedzy podejsciem czysto softwarowym
i takim jak Ensoniq zobaczysz, jezeli puscisz sobie jakas gre 3D i
sprobujesz uzyskac w niej muzyke MIDI.

> Sluchaj stary to jest chyba wyzsza szkola jazdy jak ty to wyliczyles ????
Nie zastanawialem sie nad tym szczegolowo. Po prostu wzialem cennik, od
ceny P200MMX odjalem cene P166MMX i sprawdzilem ile EDO za to kupie.