Re: Szmatlawy PCKurier [HP6L]

Autor: Artur Wroblewski (arturwro_at_ii.uni.wroc.pl)
Data: Mon 20 Oct 1997 - 12:34:18 MET DST

chester (chester_at_kki.net.pl) wrote:

: Skoro znasz odpowiedź, to czego oczekujesz ?
: Po co wyciągasz kabel sieciowy ???
: Nie sięgniesz do tego włącznika czy co ?
 No wlasnie. Ona nie ma wylacznika. Wylacza sie sama. Wedlug producenta
bufor drukarki powinno sie dac wyczyscic poprzez pieciosekundowe przytrzymanie
klawisza, ktory sluzy tez do np.: wznowienia drukowania. Rozwiazanie nie
jest zle, ale nie dziala tak jak zapewnia HP w instrukcji.

: Postępowanie winno wyglądać:
 To pod G'95 nie dziala (u mojego kumpla), a ja nie mam tej nakladki
na DOS, zeby moc ponownie sprawdzic powyzsze postepowanie. Zreszta moje
dzialanie pod Linuxem chyba sie nie rozni.

  WroBELL (arturwro_at_tempus.ii.uni.wroc.pl)