Re: OpenDos 7.01 Caldery

Autor: Marcin Laszewski (laser_at_priam.umcs.lublin.pl)
Data: Mon 20 Oct 1997 - 12:10:27 MET DST

: Algorytm jest prosty - patrzysz na nazwę pliku(ów), uruchamiasz
: FTPSearcha, wstukujesz zanotowaną nazwę i (voile!) masz całą listę
: różnych miejsc skąd możesz sobie ten programik ściągnąć - wybierasz
: najbliższy i ściągasz ;)
:
: /> Michal Muras

Guzik prawda. Zobacz to wczesniej a pozniej badz madry.

1' Sciaga sie razem z hasle (jednakowy zreszta dla wszystkich przez
   pewien czas
2' Ostatnia wersja jest (powinna byc oficjalnie) tylko na ftp.caldera.com
   o ile ktos nie zrobil prywatnych mirrorow.

Co do sciagania:

Zapuscic trzeba:

        wget -c ftp://www.caldera.com/.....(tu zapomnialem) >> 0&

i potem uruchamiac go za kazdym razem jak sie skonczy do skutku -
tzn. do pelnych 5.5MB z kawalkiem. Ja robilem to jakies 10 razy,
a ze wget za kazdym uruchomieniem probuje razy kilkanascie to wyszlo
na to, ze mozna go sciagnac na raty w okolo 100 kawalkach.

Ale za to dziala.

Jak dziala to inna para kaloszy - mi sie podba bo ma wszystko to co mi
trzeba. Nawet mozne sobie do kumpli postrzelac przez siec.

Multitasking dziala, ale u mnie czesto wyskakuje (tu szczegolnie) jakis
blad e emm386 (moze ktos wie z jakiego powodu).

W kazdym razie mozna sobiue uruchomic sesje telneta (telbin) i robic cos
jeszcze na lokalnym dysku.

Przy okazji pytanie: czy ktos wie jak wpakowac calego DOS-a do ROM-u lacznie
z jakas aplikacja i gdzie potem taki [[E]P]ROM wsadzic ?

ml