Problem ?!?!

Autor: Jarosław Sowa (sowa_at_omicron.comarch.pl)
Data: Mon 20 Oct 1997 - 11:45:56 MET DST

Mam pytanie do starych wyg. Czy otrzymywanie listow typu "Need more
money?" z Kanady i innych takich miejscowosci moze byc zwiazane z tym,
ze czasem czytam ta liste? (i dwie inne - motocykle i psychologia). W
naglowkach takiej poczty czasem jako adresat jestm ja, czasem jakas
grupa a czasem nikt. Czy ktos moglby mnie oswiecic w tej dziedzinie, a w
szczegolnosci czy mozna to jakos wylaczyc - poza nie czytaniem po prostu
maili)
Jarek
PS prosze na adres prywatny!