Co mogło paść w płycie głównej?

Autor: Piotru$ (pit4ever_at_friko.onet.pl)
Data: Mon 20 Oct 1997 - 00:30:12 MET DST

Cześć!
Mam taki problem:
-stara płyta główna Shuttle na SIS'ach dla Pentium (nie pamiętam
symbolu)
- po włączeniu zasilania - nic - cisza, czarny ekran tylko szum
wentylatorka w zasilaczu.

wszystko inne (włącznie z procesorem i zasilaczem) - OK - sprawdziłem
u kumpla

co się mogło stać - wyłączyłem ją wieczorem a na drugi dzień już tak
było
co można sprawdzić i jak, czy jest szansa coś zrobić?

Wiem że to staroć i już mam nową, ale może by się dało opchnąć za parę
groszy (nawet miałbym chętnego)

Pozdrawiam

/ <
I < Piotru$ > Piotr Olech