Re: hp540 i smartcolor

Autor: Przemyslaw Baranowski (pbar_at_bydg.pdi.net)
Data: Sun 19 Oct 1997 - 22:18:36 MET DST

Ireneusz Brejer <iron_at_friko.onet.pl> napisał(a) w artykule
<3440ECD1.90256650_at_friko.onet.pl>...
> witam
>
> szukam dla kolegi driverow pod w95 do drukarki hp540
> kolega jest pewien ze widzial cos takiego jak smartcolor do 540
> i dzieki temu moze wydrukowac pewne rysunki. na stronie hp
> sa tylko czyste drivery.... moze ktos ma te drivery albo powie
> czy przynajmniej cos takiego istnieje
>
> irek

Czolem!

Uzywam przez caly czas tej drukarki i nie mam z nia zadnych problemow.
Faktem jest, ze programy animacyjne zalaczone do drukarki, ktore
chodzily pod W3.1 w W95 przestaly chodzic. Do czyszczenia glowicy
uzywam programu z DOS, ktory dziala.

--
Pozdrowienia
Przemysław Baranowski pbar_at_bydg.pdi.net

Seneka