Re: Ktory modem jest najlepszy?

Autor: Remik (remolos_at_polbox.com)
Data: Sun 19 Oct 1997 - 21:58:31 MET DST

Stary stawiałbym na x2,i te bez roznicy
czy na swiecie bedzie inny standard.Choc na
pewno X2 nie przejdzie bez echa ,to gwarantuje!!
Dlaczego x2?TP.SA podpisuje juz umowy
dzieki ktorym w wielu wiekszych miastach
ma ten standard obowiazywac.Jak dla Polakow
jest dobre wyjscie na tle tych przestarzalych lini telefoniczych.
Oba standardy x2 i flex sa do siebie podobne dla tego oba
beda dominowac.....
Jak ruszy X2 to zycze wszystkim internautom wszystkiego
najlepszego,smingusa dyngusa na swieto zmarlych,smacznego jajka
na wigilie i smaczego karpia w Wielkanoc!!!!!!!!!!!!
Remolos!!
remolos_at_polbox.com
nec500_at_polbox.com