Potrzebny plik PILNE!!

Autor: Spooky (spooky_at_friko.onet.pl)
Data: Sun 19 Oct 1997 - 18:31:05 MET DST

Pilnie potrzebuję pliku SNDINIT.EXE od karty dźwiękowej OPTi MAD 16 PRO.
Moja dyskietka z driverami do katry uległa uszkodzeniu. Uratowałem wszystko
oprócz tego pliku , a ostatnio formatowałem dysk , więc zostałem bez
sprawnej karty dźwiękowej.
Jeżeli ktoś dysponuje tym plikiem to bardzo proszę , aby przesłał mi go na
podany niżej e-mail. Będę bardzo wdzięczny.

--
Marcin ' Spooky' Osiński
Please e-mail me on : spooky_at_priv.onet.pl