Re: OpenDos 7.01 Caldery

Autor: Michal Muras (poeta_at_lib.amu.edu.pl)
Data: Sun 19 Oct 1997 - 17:04:00 MET DST

On 18 Oct 1997 15:09:10 EST, Alex_at_INTER.INTERTELE.PL (Alex) wrote:

>Witam ja mam instalki openDos 7.2 sciagnol mi go kolega.Tylko mam
>problem z udostepnieniem bo nie mam dostepu do www załuz sobie konto na
>BBS Intertele i wyslij list do Alex'a to ci to z listem wysle:)

A co to jest ten Intertele, jak się skontaktować, no i przede
wszystkim GDZIE ten BBS jest (jeżeli mam się z Poznania łączyć
międzymiastową np z Radomiem, to dziękuję, ale najpierw poczekam na
wygraną w Totka ;-)

A tak przy okazji - nie dałoby rady wysłać normalnym e-mailem (kilka
listów, w każdym kolejna dyskietka - Attachment po 1.44 MB mój serwer
pocztowy powinien przełknąć; a jak ktoś jeszcze będzie chciał to mogę
na parę tygodni umieścić to na WWW)

          ByE
                  Michal Muras