RE: Nauka pisania na klawiaturze - jakieś programy?

Autor: Rafal Resiak (rafal.resiak_at_polkomtel.com.pl)
Data: Sun 19 Oct 1997 - 13:45:11 MET DST

Ja sobie chwale programik o nazwie Mavis95 (jak sam dopisek mowi - pod
Win'95). Jest calkiem niezle opracowany graficznie. Pewnie duzo radochy
sprawia dzieciakom ale i starsi moga duzo skorzystac.
Jedynym felerem jest to, ze sa tam angielskie teksty - ale w koncu
chodzi o znajomosc klawiatury...

Pozdrawiam Rafal Resiak

* rafal.resiak_at_polkomtel.com.pl