Re: Minister Zdrowia i Opieki Spolecznej ostrzega:

Autor: Marcin Debowski (agatek_at_urethan.chem.pg.gda.pl)
Data: Sun 19 Oct 1997 - 08:52:23 MET DST

In pl.comp.os.os2 Grzegorz Bodaszewski <warta_olsztyn_at_bptnet.pl> wrote:
: Wiecie, co mi sie przed chwila przytrafilo ?
: Od paru dni nie uzywalem CDROM-a
[..]
: Siedze tak, i w pewnym momencie pukam sie w glowe: przeciez
: wczoraj grzebalem w komputerze ! Dokladalem mu pamieci - przez
: dluzszy czas musialem sie ograniczyc do 16 MB, teraz mam znowu 32.
: Otwieram obudowe, patrze, i widze...: cholerny kabelek od drugiego
: kanalu IDE, najspokojniej w swiecie dyndajacy sobie w powietrzu !
: Odlaczylem go przez przypadek, manipulujac przy SIMMach !

[..]

A mowia ze dolozenie dodatkowych 16MB warpowi znacznie przyspiesza prace.I
jak tu wierzyc ludziom ?

:-)

--
Marcin Dębowski