Re: szybkosc modemu

Autor: Przem Kowalczyk (przemkow_at_polbox.com)
Data: Sun 19 Oct 1997 - 01:46:10 MET DST

Maciej Jalkowski wrote:

> Mam pytanie.
> Zainstalowalem modem Zoltrix v34 PnP 33600 model FM-SE336VSP na comie
> 4.Zainstalowalem go na driver'rach dolaczonych wraz z modemem.Pytanie -
> dlaczego to ustrojstwo pokazuje mi predkosc polaczenia 12000.Poprzednio
> mialem Zoltrixa 14400 i predkosc polaczenia pokazywal 14400.
>
> Prosze o pomoc.Jak go ustawic zeby dal z siebie wszystko ?
> ( W 95 + IE 4.0 B2)

Pierwsze pytanie: czy zauważyleś jakąś zmianę w prędkości działania
(nowy-stary modem)? Jeśli nie może to oznaczać, że nowy nie jest się po
prostu w stanie na twojej lini szybciej połączyć.

Poza tym w G95 jest chyba sterownik do modemu 28800, spróbuj go zainstalować
i zobacz co się będzie działo.

Zawsze możesz też ściągnąć nowe sterowniki od producenta.

pozdrówka

    Przem

ps
na przyszłość to wysyłaj takie rzeczy na grupę news://pl.comp.os.win95

--
Przemysław Kowalczyk     |  Technical University of Gdańsk   |
przemkow_at_polbox.com      |               E T I               |