Re: mikrofon i karta dzwiekowa

Autor: Andrzej Ława (lawa_at_friko.onet.pl)
Data: Sat 18 Oct 1997 - 00:11:16 MET DST

On 16 Oct 1997 07:51:34 GMT, cwaniak_at_kis.p.lodz.pl (Slawomir
Sidor) wrote:

>: A jak wygląda sprawa z Vibra16CL na płycie głównej ?
>
>A to pewnie jest w instrukcji do plyty. :)
>A powaznie to nie wiem ale pewnie jest jakis opis jumperow. Na wiekszosci
>plyt jest. (Nawet na bezzworkowym Abicie) :)))

Niestety :( U mnie nie ma nic o zworkach ustawiających typ
mikrofonu (i mój pojemnościowy mikrofonik, który ze starym SBpro
dziłał OK, ledwo słychać nawet przy ustawieniu w mikserze na MAX)
Co gorsza odnoszę wrażenie, że takowych nie ma: przepatrzyłem
całą płytę głowną oraz manuala i jedyne co znalazłem to zworkę
wyłączającą VIBRĘ, zestaw wyprowadzeń do regulacji głośności,
gniazdka do podłączenia audio z CD plus oraz coś co z początku
wydawało mi się zworkami (dobrze że nie sprawdziłem epmirycznie)
:) a okazało się być złaczem do podłaczenia modułu modemu.

Albo egzemplarz felerny :((( albo pojemnościowy mikrofonik jest
za słaby :(

---
* e-mail: lawa_at_priv.onet.pl
* motto : Cztery kółka ? To dobre dla dzieci !