Re: AWE 64 VE i AMD K6-166

Autor: Andrzej Ława (lawa_at_friko.onet.pl)
Data: Sat 18 Oct 1997 - 00:11:18 MET DST

On Thu, 16 Oct 1997 20:51:17 -0500, Synthe
<andmielc_at_zsbikmw.zsbikmw.wlocl.pl> wrote:

>No - na AWE tez sa naprawde niezle banki z brzmieniami - oczywiscie
>po rozszerzeniu pamieci ...

Tia.... Czyli po zapłaceniu dodatkowo. Ja tam zostanę przy
mieszance: SB16+GUS ACE (może kiedyś przerzucę się na jakiś
"większy" GUS)

BTW: nie taka znów podupadająca firma. Prosperuje nieźle. I
przynajmniej nie daje programowych dodatków do swoich produktów
coby udawały więcej głosów ale tylko na jakimś konkretnym
procesorze. Wiem, że są łatki, ale np. nie podobała by mi się
perspektywa łatania świerzo kupinych spodni tylko dlatego, że
założyłem kurtkę innej firmy.

---
* e-mail: lawa_at_priv.onet.pl
* motto : Cztery kółka ? To dobre dla dzieci !