Re: Potepiam programistow peceta!

Autor: Jaroslaw Lis (lis_at_papuga.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Fri 17 Oct 1997 - 21:56:39 MET DST

In pl.comp.pecet Slawomir Popiel <spopiel_at_sprynet.com> wrote:
: W starych dobrych czasach DOSu "udalo" mi sie kilka razy sformatyzowac sobie
: dysk c i spieprzyc sobie dane. W W95 takie przypadkowe sformatyzowanie jest
: raczej niemozliwe. Chociaz, jezeli ktos (np. ja) uzywa dysku c do
: zapisywania programow a dysku d do przechowywania danych, to tu juz nie jest
: tak calkiem bezpiecznie. Dlatego mam tape backup i "religijnie" robie
: incremental backup dwa razy dziennie.

Oto czlowiek ktory wierzy Windzie :-)

Ale nie dluzej niz 4 godziny :-)

J.