Re: Co o nich sadzicie

Autor: Jaroslaw Lis (lis_at_papuga.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Fri 17 Oct 1997 - 20:54:55 MET DST

formella_at_arcadia.tuniv.szczecin.pl wrote:
: Facet, kup sobie uzywanego mitsumi 4x a nie bedziesz wiedzial co to
: klopoty :) Mam to cos ladny kawalek czasu i ani razu nie odmowilo
: posluszenstwa.

Robic plikow MP3 najwyrazniej nie probowales..

: Speed w CD w ogole nie jest wazny (to moja fachowa porada :))))))

To sie przesiadz na 1x :-)

: Ten CD raz wytrzymal 220 V zmiennym pradem dalej chodzil OK!!
: Zaden Cyberdrv by tego nie wyzyl....

Hm - sklonny jestem sie zalozyc ze wszystkie by wytrzymaly.
Po prostu bylo podlaczone w niegrozny sposob [ciekawe jaki :-)].

Jakos nie potrafie sobie wyobrazic zeby komus chcialo sie w CD
projektowac uklad odporny na 220V.

J.