Re: Plyta Asus TX97-E

Autor: Maciej Wyczawski (maciekw_at_dumb.iinf.polsl.gliwice.pl)
Data: Fri 17 Oct 1997 - 19:57:29 MET DST

Witam

Slawek Wegorzewski <slawekw_at_wonet.com.pl> napisał(a) w artykule
<3447F3AD.32F355E4_at_wonet.com.pl>...

> No popatrz, ja mie kradne, nie jestem burzyjem, moi starzy nie sa
dziani
> - a ja mam P233 MMX.
>
> Dziwne, co ???
>
> --
> --====###### LoRD De VenGoSH ######====--

To nie tak.
To Ty do tej pory nie wiedziales, ze kradniesz,
ze jestes burzujem,
ze Twoi starzy sa nadziani

Zwroc uwage, jak to pieknie funkcjonuje od czasow komuny.
Wtedy kazdy kto mial prywatny samochod lub warsztat to wg wladzy:
kradl, byl burzujem, mial dzianych krewnych za granica.

Jak widac jedyna zmiana u niektorych jest to, ze zamiast samochodu
wstawiaja Pentium 200MMX.
Czasem komus sie cos przypomni i zateskni do czasow kiedy tak latwo
mozna bylo usprawiedliwic przed samym soba brak forsy.

==     MACIEK   ------->   Krakow     ==
== maciekw.dumb.iinf.polsl.gliwice.pl ==