Re: temperatura pracy procesora

Autor: Patryk Sielski (solti_at_writeme.com)
Data: Fri 17 Oct 1997 - 19:51:39 MET DST

"Piotr Krupa" <pete_at_okonet.com.pl> napisal, co nastepuje:

>Witam
>Czy moglby ktos podac wartosci temperatur, bezpiecznej i krytycznej dla
>roznych prockow zwlaczcza cyrix p120+
> dzieki
Zobacz na stronie intela, cyrixa. Szukaj specyfikacji technicznej.
Jezeli odpowiedz ta Cie nie zadowala, to slij priva, pogrzebie w
rupieciach, bo mialem _DOKLADNA_ specyfikacje procesora Pentium.

Patryk Sielski. Sopot. W wolnej chwili mailto:solti_at_polbox.com.
Jestem w trakcie zmiany mailera/news-readera. Prosze wiec o
wyrozumialosc i stanowcze domaganie sie odpowiedzi.
Ponizej moga mi doklejac reklame. ZIGNORUJ TO!