Win 4.0 install sux ???

Autor: Lukasz Jozwinski (jozef_at_kki.net.pl)
Data: Fri 17 Oct 1997 - 18:45:47 MET DST

        Glupi subject, ale jak do cholery zainstalowac NT 4.0 na
jedny,m dysku z fat32.
        Chodzi o sama instalacje, bo do boot'a mam zainstalowany OS/2
boot manager (choc nie wiem czy bedzie to dzialac, bo nie moge
zainstalowac tego g***a).
        Probowalem juz na kilka sposobow:
1. Ten wydal mi sie najbardziej naturalny, bo tak zawsze wczesniej
instalowalem NT. Tzn. na dysku byla partycja fat16, na ktora setup
wszestko skopiowal, zrobil sobie dual boot, i nawet sie zainstalowal
caly NT, ale ta partycja FAT16 nie byla mi potrzebna wiec ja chcialem
wywalic, wtedy w zaden sposob nie dalo sie zbootowac NT.

2. Install prosto z CD, ten sposob wydal mi sie super prosty z CD na
NTFS i po klopocie, ale ...
Instal tworzy sobie 3 dyskietki boot'uje sie z nich i prosi o CD z NT
workstation wkladam go i instal prosi o CD z NT workstation, mozliwe
ze mam zly label na plycie (jest jeszcze troche ciepla, bo dzis
wyplalana ;)).
3. Instal z parametrem /T:F, tzn przewalanie plikow na partycje FAT16
na drugim dysku. Instal tworzy znowu 3 dyskietki, kopiuje wszystkie
pliki na dysk F: - partycja extended - Fat16 na dysku Sec. Master, i
po boot'cie z dyskietek stwierdza ze nie ma dysku z temp'em plikow
instalacyjnych ....
        Juz zaczynam watpic czy da sie zainstalowac NT razem z FAT32,
oczywiscie wiem ze NT nie bedzie widzial Fat32, bo raz mialem NT na
drugim HDD, ale to bylo tylko tymczasowo, a ja chce miec to na jednym
dysku. Jesli ktos wie jak to zainstalowac to niech sie zlituje i mi
powie, bo juz trace cierpliwosc ...
        O i jeszcze jedno jak mialem NT na dysku sec. master na NTFS,
to CD-rom byl zablokowany, dzialal jak jakis x0.001 o czasie dostepu 8
minut :)), czyzby sie gryz z HD, czy moze NT musi byc na Prim, master
??

        Ogolnie to .... POMOCY !!!

Luk

      e-mail:jozef_at_kki.net.pl