Re: 3 przyciskowa WinMouse Pro 7w Win95

Autor: Piotr Kozłowski (siwus_at_friko.onet.pl)
Data: Fri 17 Oct 1997 - 16:35:34 MET DST

On Thu, 16 Oct 1997 17:27:30 GMT, wasil_at_friko.onet.pl (Andrzej
Wasilewski) wrote:

>Kupiłem taką dzisiaj i nie mogę jej ustawić jako 3-przyciskową. Win
>wykrywa ją jako standardową. Kiedy przełączę na 3-przyciski to
>przestaje ją widzieć.W trybie 3 wyszukiwanie nowego sprzętu nie daje
>efektów. Na dyskietce do niej nie ma driverów.
>W dosie jest OK.
>Dzięki za rady!

Zainstaluj sterownik od geniusa. Powinien być w BBS CHIP plik
gmouse.arj. Do wykorzystania środkowego klawisza można wykorzystać
freewarowy programik Cool Mouse 97. Jest tam możliwość
przyporządkowania 3 klawiszowi różnych funkcji, także dwukliku.
Program zauważyłem na http://www.freeware32.com/ ale ściągałem skądś
indziej, bo był jakiś błąd w spakowanym pliku. Poszukaj w sieci pliku
cm97set2.exe.

Pozdrowienia z Katowic

--
Piotr Kozłowski