Re: Polaczenie Null-Modem

Autor: Adam Borowski (ab171958_at_students.mimuw.edu.pl)
Data: Fri 17 Oct 1997 - 12:52:32 MET DST

> Nie ma LEDa na karcie sieciowej?
Niezorientowanym wyjasniam, ze Null-Modem nie ma nic wspolnego z siecia.
U siebie w chacie mam i siec, i null-modem (nie chce sie wchodzic do
WinGrozy by skopiowac 40KB wada/mapa/puda...)

Da sie zrobic taki programik, jak ktos inny nie znajdzie czegos gotowego,
to moge go zrobic, tak wiec jak ktos napisze ze mu jest cos takiego
potrzebne, to jak bede mial czas zrobie taki programik.

Where do YOU want to die today? *
                              **
 e-mail: kilobyte_at_iname.com