Re: Niespodziewany reboot

Autor: Kazimierz Debski (kazdeb_at_chemia.pk.edu.pl)
Data: Fri 17 Oct 1997 - 11:51:57 MET DST

Swego czasu mialem tez taki problem ale pod win 311. Uruchamiam pamieciozerny
program i ... zaczynamy od nowa. Konkretnie dzialo mi sie to gdy wlaczylem
kompilacje w BC++. Czasem nie resetowal sie tylko zawieszal. Uruchomilem z
pakietu Norton Utilities System Doctor'a i okazalo sie ze na poczatku mam ok. 5
MB wolnej pamieci fizycznej i ok. 20 MB swap'a. Potem bylo 4 MB RAM 20 swap, 2
MB RAM 20 swap, 0 MB RAM 20 swap a potem reset.
Po przejsciu na win95 o dziwo pomoglo. Wszystko wskazuje ze win311 nie
korzystal z niewiadomych przyczyn ze swapa, bo przez caly czas rozmiar wolnej
pamieci na swapie nie zmienil sie ani o bajt.

Kazek