Re: Dysk >4GB i FAT16 ??

Autor: Jarosław Sowa (sowa_at_omicron.comarch.pl)
Data: Fri 17 Oct 1997 - 09:03:11 MET DST

> 1. zaloz FDISKiem primary part
> 2. zaloz extended part
> 3. DISKEDITem zmien extended part na primary part
> 4. ->2, az bedziesz mial tyle primary partitions ile chcesz
> W ZADNYM WYPADKU nie rob extended part! Bardzo ciezko robic po tym
> jakiekolwiek zmiany.
>

> e-mail: kilobyte_at_iname.com

   zgadzam sie co do extendet, ale jest jeszcze jedna - pewniejsza
metoda - fdisk linuxowy. U mnie wyglada to tak:
Biore plytke CD RedHat 4.1 (bo taka mam), uruchamiam z poziomu DOSa
autobot.bat, kaze zainstalowac linuxa, nastepnie po uruchomieniu fdiska
robie max. 4 partycje primary, przemianowuje je na system dosowy,
wychodze z fdiska, kaze instalowac dalej, system mowi, ze nie mam
partycji swap, rebootuje komputer i mam spokoj.
Niezbyt piekne, ale jak na dziala. Trzeba tylko uwazac na rodzaj
systemu.
Jarek