Re: Plyta Asus TX97-E

Autor: Marek Oberaman (s0490_at_goblin.pjwstk.waw.pl)
Data: Fri 17 Oct 1997 - 07:24:23 MET DST

----------
> Od: roman_at_silesia.pik-net.pl <roman%silesia.pik-net.pl_at_f88.n484.z2.fidonet.org>
> Do: Multiple recipients of list <pecet_at_man.lodz.pl>
> Temat: Plyta Asus TX97-E
> Data: 17 października 1997 07:10

> sie >> 486
>
> Cos Ci sie chyba pop******lo, robaczku - co najmniej epoka.

Ja mysle ze koledze po prostu robic sie nie chce,
a kto nie pracuje ten nie je, a to ze mu z
tego nierobstwa we lbie sie pop....lo to
inna sprawa. Sa ludzie ktorzy nic nie robia
i potem twierdza, ze jak ktos jezdzi BMW
to pewnie zlodziej albo zbir jaki, bo przecie
"wlasnymi rencami na to nie zarobil loj nie".
I zyje sobie taki frustrat, nadal nic nie robi
bo co moze zrobic, gdy wkolo sami zlodzieje i
oszusci;-).

> RoMan (2:484/88_at_fidonet.org)
> mailto:roman_at_silesia.pik-net.pl

Marek