WIN95 i "uciekajaca" pojemnosc twardego

Autor: Wookie (wookie_at_hsn.com.pl)
Data: Thu 16 Oct 1997 - 18:15:19 MET DST

Sluchajcie, co jest grane ? Z tygodnia na tydzien mam coraz mniej
miejsca na twardzielu (oczywiscie na koszt katalogu WINDOWS).
Zauwazylem, ze jak zainstaluje jakis program (np. shareware lub gre) i
potem ja odinstaluje, to zostaje mniej miejsca (czasem nawet o kilka MB)
niz bylo przed instalacja. Domyslam sie, ze to pliki dll z katalogu
SYSTEM nie zostaja skasowane przy odinstalowywaniu lub cos w tym stylu.
Czy jest jakis sposob na zrobienie z tym porzadku (oprocz skasowania
windozy i zainstalowania od poczatku) ??