Word '97 i NetScape

Autor: Pawel Adamski (padamski_at_usa.net)
Data: Thu 16 Oct 1997 - 17:41:13 MET DST

Jakiś czas temu zainstalowałeM pod WIN'95 OSR2 pakiet Office '97 PL PRO
w dzień po zainstaloawniu NetScape'a 4.03. Wszystko było by jak trzeba,
gdyby nie to, że po Word'em zamiast polskich liter mam kwadraciki. Język
wybrany jest słuszny - PL. Co ciekawe, w głębszych warstwach MENU i
POMOCY zamiast polskich liter też pokazujš się kwadraciki, choć główna
belka MENU jest całkowicie "polska".
Po wielu bezskutecznych rzeźbieniach zdecydowłaem się na wykasowanie
wszystkeigo, łšcznie z WIN i ponownš instalację, tym razem w kiolejność
1] Office 2] NetScape. Dyga do dziś. W wielu miejscach jednak przychodzi
mi instalować Office na komputerach z NetScapem i tylko kilka razy udało
się MIEĆ polskie ltery. Jak TĘ KWESTIĘ ZAŁATWIĆ???

--
Pawel Adamski
mailto:padamski_at_usa.net