Re: płacenie przez Internet kartą VISA

Autor: A_Zet (adek_at_kki.net.pl)
Data: Thu 16 Oct 1997 - 15:17:19 MET DST

"Michał R. Hoffmann" <misiek_at_uoo.univ.szczecin.pl> napisał(a):

>kto mi może powiedzieć jak wygląda płacenie za shareware kartą VISA?

Przypomniało mi się, że w ubiegłorocznej (albo na początku tego
roku) dyskusji na identyczny temat wypowiadał się Pan Sebastian
Malarz, IMHO człowiek najlepiej znający się na tych
zagadnieniach. Ostatnio nie "widuję" Go na inecie (pozdrawiam),
zatem pozwolę sobie podać Państwu adres internetowy, na którym
jest strona właśnie o kartach bankowych. Być może wiele
wątpliwości tam będzie autorytatywnie, z dużą znajomością
zagadnienia, rozwianych. Jakkolwiek w bezpośredniej dyskusji
zarzucałem Sebastianowi, że jego opracowanie bardziej jest
nastawione na omówienie bezpieczeństwa sprzedawcy - my zaś stoimy
po nieco innej stronie lady :-) - niemniej uważam, że warto
zapoznać się z tą witryną: http://www.petex.bielsko.pl/~sebmal/

Pozdrawiam
Adek

--