Re: Jak podlaczyc 2 lub 3 porty rownolegle do tego samego komputera ?

Autor: Przemyslaw Adamski (padamski_at_friko.onet.pl)
Data: Thu 16 Oct 1997 - 14:34:18 MET DST

At 10:42 AM 10/15/97 +0200, you wrote:

>Jesli ta siec to Nowell, to:
>1. Podlaczyc drukarki do ROZNYCH komputerow (do kazdego po jednej)
>2. Kupic sprzetowy PrintServer (AXIS)
>3. Podlaczyc 2 drukarki do serwera, a trzecia do wybranej stacji
>roboczej.
>
>Jesli cos pokielbasilem, to niech mnie ktos bardziej wyspany poprawi.
>
>--
>--====###### LoRD De VenGoSH ######====--

WITAM!
        Pokielbasiles.

W sieci Novell NetWare nie potrzebujesz kupowac sprzetowego Print Serwera.
Mozesz go hasobie uruchomic na serwerze plikow, wtedy w NW312 masz do
dyspozycji 16 dzielonych drukarek, a w NW4.1 chyba cos ok. 256. Oczywiscie
drukarki musza byc podlaczone do jakis komputerow.
Jezeli wchodzi w gre sprzetowy Print Serwer to do takiego urzadzenia
bezposrednio podlaczasz drukarki. I tu roznie w zaleznosci od typu takiego
czegos.

Nie wiem o jaka siec chodzi ale jezeli to NW to musisz miec:
- odpalony Print Serwer na serwerze plikow,
- wlozonych do komputera tyle portow rownoleglych ile potrzebujesz i ile
bedzie dzialac (na pewno dwa beda),
- odpalone na tym komputerze tyle rprinterow (zdalnych drukarek) ile
potrzebujesz,
- kolejki do tych drukarek,
- no i oczywiscie fizyczne drukarki :).

Czesc.
        Przemyslaw Adamski <padamski_at_friko.onet.pl>