Re: pewnie lamerskie pytanie, ale ... :)

Autor: Patryk Sielski (solti_at_polbox.com)
Data: Thu 16 Oct 1997 - 05:49:55 MET DST

Rafal Rauchfleisz <rafalr_at_Waldemar..mat.uni.torun.pl> napisal, co
nastepuje:
>Czy ktos moze mi napisac w jaki sposob pisze sie helpy pod Windowsy
>(technika + programy) ?
>Rafal
1. Piszesz np w WORDzie i zapisujesz jako *.RTF. Oczywiœcie z pewnymi
zasadami.
2. Kompilujesz.
3. Gotowe.
Moge Ci podeslac mailem program do kompilacji i przykladowy help-jak
robic helpy (zrodlo i wynik). Kompilator jest w pakiecie Borland
Pascal 7.0.

Patryk Sielski. Sopot. W wolnej chwili mailto:solti_at_polbox.com.
Jestem w trakcie zmiany mailera/news-readera. Prosze wiec o
wyrozumialosc i stanowcze domaganie sie odpowiedzi.
Ponizej moga mi doklejac reklame. ZIGNORUJ TO!