Re: Nie można uruchomić HDD nawet z dyskietki sys

Autor: Rafał Ziółkowski (ziolkowski_at_plt.edu.pl)
Data: Thu 16 Oct 1997 - 01:10:19 MET DST

From: Rafał Ziółkowski <ziolkowski_at_plt.edu.pl>
Subject: Re: Re: Nie =?ISO-8859-2?Q?mo=BFna_uruchomi=E6?= HDD nawet z
dyskietki
 systemowej !

> Bardzo praepraszam, ze pytam, ale co ma assembler (jezyk programowania),
> budowa komputera (hardware) do partycji HDD (struktury logicznej dysku)?

Proszę

W mojej odpowiedzi było bardzo jasno napisane - PRZEANALIZOWANIE .

Assembler (język programowania) - znasz inny język który pomógł by
przetestować krok po kroku program ładowania partycji ?

Budowa komputera - nie chodziło mi o.. to jest dysk to jest procesor ale
np. o sposób ładowania systemu operacyjnego.

                      kłania się Rafał Ziółkowski ziolkowski_at_plt.edu.pl