Re: Pytania o K6

Autor: Andrzej Ława (lawa_at_friko.onet.pl)
Data: Thu 16 Oct 1997 - 00:26:26 MET DST

On Mon, 13 Oct 1997 10:22:57 +0100, "Silver" <york_at_op.onet.pl>
wrote:

>MaVerick napisał(a) w artykule <01bcd677$ac7a9be0$96b5ccc2_at_DEFAULT>...

Podobno ?

Hehe ! Myślisz, że trafisz tu na wysoko postawionego i
kompetentnego pracownika AMD ? Dopóki nie wypuszczą do sprzedaży,
to HGW. Mogą coś usprawnić, a mogą i nie.... Jak nie, to sobie
przemnóż częstotliwość

Nie wiem jak Intel, ale u mnie K6/166 spoko chdził na 208 MHZ a
komuś podobno ładnie chodzi na 249 MHZ (ale to zależy i od
egzemplaża i od płyty i od pamięci: koniecznie SDRAMy)

> Zapomnij o K6. Ma on duzo gorszy koprocesor. W jakims tescie bylo
>pokazane ze K6 233 wychodzi w Kwaku tak jak PentiumMMX 166

Oj, bez przesady ! Niemożliwe, żeby aż tyle. Chyba jakieś typo
się pojawiło. BTW: jaki masz procek ? Z tego co piszesz
wnioskuję, że Intela. Podaj parametry (MMX ? zegar ? MIPSy i
MFLOPy ?)

---
* e-mail: lawa_at_priv.onet.pl
* motto : Cztery kółka ? To dobre dla dzieci !