Re: Cos "wyje" podczas startu

Autor: Alex (Alex_at_INTER.INTERTELE.PL)
Data: Thu 16 Oct 1997 - 01:09:54 MET DST

Witam i o to samo pytam
Kompa mam zaplabowanego i nie moge rozebrac a nie jest to ani Optimus
ani Vobis..
Temp terz nie ma wplywu bo nawet w lecie jak bylo z 35 st. to sie
powtarzalo i nie tylko pod Win95 ale takze pod Nt....Sadze ze nie ma na
to wplywu u mnie system tylko wlaczenie kompa po dlugiej bezczynnosci
np7 godz
Czy nie wiecie co to moze byc???
Jak kolega z gory dzieki:)