Re: Matrox stuff

Autor: Sebastian Maleszewski (sebal_at_friko.onet.pl)
Data: Wed 15 Oct 1997 - 17:07:26 MET DST

Leszek Zdonek wrote:

> Pytanie brzmi: co sadzicie o produktach firmy Matrox?
> grafika:
> Matrox Mystique 220
> Martox Millenium II
> video:
> Matrox Rainbow Runner Studio
> Interesuja mnie doswadczenia z uzytkowania oraz porownania z
> produktami konkurencyjnymi. Szybkosci: 2d, 3d, powszechnosc
> wykorzystania w oprogramowaniu, wspolpraca z Monsterem, ewentualnie
> napotkane problemy. Jakies wartosciowe rady..?

Swego czasu uzywalem karty Matrox Mistique i bylem z niej bardzo
zadowolony. Sprzedalem ja z przyczyn 'ekonomicznych' lecz teraz
mam zamiar ponownie ja sobie kupic.
Na pierwszy rzut oka karta zachwyca znakomita ostroscia obrazu
(a ja wczesniej myslalem, ze to zalezy tylko od monitora)
mozliwoscia regulacji temperatury barw. I jest bardzo szybka
w grafice 2D (malo gram wiec 3D mnie nie malo interesuje).
Porownanie mam tylko do produktow STB i porownywalnych cenowo
Diamondow. I stawiam na Matroxa.

Sebastian

--
Sebastian Maleszewski, Wroclaw