Re: Jeszcze o plycie Soyo TX

Autor: Konstanty Skoczylas (kostas_at_polbox.com)
Data: Wed 15 Oct 1997 - 13:46:31 MET DST

Michal Jelinski wrote:

> 1. Czy wspolpracuje z twardzielami bez DMA (WDC 850)
> 2. Problemy w uzytkowaniu
>
> Wlasnie pranuje zakup i chce wiedziec.
> P.S. Mile widziane odpowiedzi na priva.
> Od jakis 3 miesiecy uzytkuje/mam peceta z taka wlasnie plyta ( tj. SOYO BT5 z chipsetem TX ) i
... o dziwo wszystko chodzi swietnie .
Nawet winda95 chodzi nie wieszajac sie co chwila jak na kompach kolegoow.
Doskonale wspoolpracuje z dyskami DMA ( ATA 2 i 3 , nie wiem tylko czy tez dobrze wspoolpracuje z
dyskami UDMA ) , ale z dyskami ponizej 1 GB za Chiny nie chcial wspoolpracowac ( tzn. Jednego
230MB Connera udzalo mi sie zmusic do wspoolpracy na jakies 25 minut , po czym system gubil dysk
z oczu i mialem szczescie jak sie nie powiesil ).
Aha jak wiesz sa dostepne 2 pliki *.INF ktoore informuja W95 ze wspoolpracuje z chipsetem TX ( ok
3% szyciej chodzi ) , jak uda ci sie wystartowac twooj twardziel to za zadne skarby nie
podmieniaj tych plikoow ( Zgubilem tego twardziela jw :|

Zycze Udanego Zakupu

Kostas
kostas_at_polbox.com
usypiacz_at_hotmail.com