Re: Jak podlaczyc 2 lub 3 porty rownolegle do tego samego komputera ?

Autor: Slawek Wegorzewski (slawekw_at_wonet.com.pl)
Data: Wed 15 Oct 1997 - 19:40:12 MET DST

Marcin Skapski wrote:

> Witam,
> mam nastepujaca rzecz do - zrobiebienia - umozliwic jednoczesne
> drukowanie na dwoch lub trzech drukarkach podlaczonych do
> tego samego komputera (uzytkownicy sa w sieci).
> Jedyne co moja skromna wiedza podpowiada mi w tej chwili -
> to wyposazyc jedna stacje robocza w wiecej niz jeden port rownloegly.
> Jesli Ktos ma doswiadczenia jak zrobic to "fizycznie" - bede
> bardzo wdzieczny za podpowiedz (na liste, albo jako e-mail).

Jesli ta siec to Nowell, to:
1. Podlaczyc drukarki do ROZNYCH komputerow (do kazdego po jednej)
2. Kupic sprzetowy PrintServer (AXIS)
3. Podlaczyc 2 drukarki do serwera, a trzecia do wybranej stacji
roboczej.

Jesli cos pokielbasilem, to niech mnie ktos bardziej wyspany poprawi.

--
--====###### LoRD De VenGoSH ######====--