Problemy z AudioPlus 3200 PnP

Autor: PiotrG (ppiotrg_at_polbox.com)
Data: Wed 15 Oct 1997 - 00:57:38 MET DST

Witajcie!
Mam problem z kartą dźwiękową AudioPlus 3200 PnP f-my Zoltrix.
Mianowicie w jednym z kanałów cały czas słychać piski o różnych (ale
generalnie dość wysokich) częstotliwościach. Zmieniają się one w
zależności od stanu komputera - transmisje dyskowe, ruchy myszką,
otwieranie/zamykanie okien itp. Występują zawsze, od momentu włączenia
komputera - czyli problem nie tkwi w software.
Ponadto w trakcie odtwarzania dżwięków występują przerwy (np. podczas
transmisji dyskowych), i to zarówno w DOS, jak i Win95.
Przeprowadzone przeze mnie testy sugerują, że są to jakieś konflikty w
DMA (ale nie dam głowy).
Próbowałem kartę przekonfigurować, a także odświeżyć zawartość EEPROM -
bez rezultatów. Karta wpięta jest do płyty 486 VLB non-PnP, CPU
486DX2/66.
Karta ustawiona jest jako PnP (bo tego wymaga Win95) oczywiście z
zachowaniem wszystkich zaleceń z manuala.
Zaczynam podejrzewać, że jest to poprostu zwałka hardware'owa i trzeba
będzie nauczyć tę kartę latania przez okno.
Jeżeli ktoś ma podobny problem i być może z niego wybrnął - help me
please!!!!
Proszę także o ogólne opinie na temat pracy tej karty.
Dzięki z góry.
                                        PiotrG