Re: Nie można uruchomić HDD nawet z dyskietki sys

Autor: Rafał Ziółkowski (ziolkowski_at_plt.edu.pl)
Data: Wed 15 Oct 1997 - 00:35:08 MET DST

From: Rafał Ziółkowski <ziolkowski_at_plt.edu.pl>
Subject: Re: Re: Nie =?ISO-8859-2?Q?mo=BFna_uruchomi=E6?= HDD nawet z
dyskietki
 systemowej !

Witaj Przemyslaw Frasunek

Miło mi że przeczytałeś moje bzdety . Twoja odpowiedź(negatywna) mnie nie
zaskoczyła. Na pewno będzie ich jeszcze kilka. Z twojej wypowiedzi wynika
że jesteś AMATOREM lub początkującym ''komputerowcem''(pseudo)!

PF(> pomoglo zaniesienie dysku do kolegi i tam zalozenie normalnych
partycji.

Nie posiadasz dyskietki systemowej w razie awarii latasz z dyskiem do
kolegi ?.:)))

  Ciekawe na jakim poziomie obsługujesz komputer ?(wpisywanie faktur w
hurtowni ?)
Jak byś miał choć trochę pojęcia o strukturze dysku twardego to nie dawał
byś tak pochopnej odpowiedzi. Czyżby twój kolega był wszechwiedzącym Guru ?

Przed napisaniem odpowiedzi mogłeś otrzymać ode mnie kopię nieszczęsnej
partycji w celu przeanalizowania. - kłania się ASSEMBLER i znajomość
komputera(budowa).

Myślę że po zasięgnięciu informacji napiszesz odpowiednie sprostowanie na
pl.comp.pecet.

                          kłania się Rafał Ziółkowski
ziolkowski_at_plt.edu.pl