Na HDD 700 MB = 1GB !!!! - co z tym zrobic?

Autor: Grzesiek (grzehoo_at_polbox.com)
Data: Tue 14 Oct 1997 - 23:51:13 MET DST

Co zrobic aby zwolnic miejsce na dysku (oczywiscie oprocz normalnych metod
typu pakowanie itp). Programy na moim dysku Seagate 1GB zajmoja fizyczne
ok. 700 MB,
a system widzi je jako 1GB, czyli duzy porcent "slack" co widac z NortonU
dla W95. Ze swoimi 50 MB wolnego miejsca juz nie wiem co robic. Wrzucam
wszystko co sie da na dyskietki. Moim zdaniem jest to problem rozmiaru
klastra ( u mnie 32 kb). Czy jest jakis program, ktory potrafi to zmienic?

Grzesiek
grzehoo_at_polbox.com